وبلاگ شخصی حاج علیضا وبلاگ شخصی حاج علیضا .

وبلاگ شخصی حاج علیضا

نقد و بررسی Hunt the Night

نقد و بررسی Hunt the Night



من بلافاصله جذب سبک هنری Hunt the Night شدم. زیبایی شناسی 16 بیتی آن الهام گرفته از وحشت گوتیک بازی هایی مانند Bloodborne و Castlevania است ، با موسیقی متن فوق العاده ای که شما را در دنیای اسرارآمیز Medhram همراهی می کند. با این حال، یک چیزی که من برای آن آماده نبودم این بود که زیبایی آن چقدر فریبنده بود. علیرغم وجود یک منحنی یادگیری سخت، Moonlight Games موفق شده است که کنترل‌های پاسخگو و مکانیک‌های ظریف را در خود جای دهد که باس فایت‌های سخت را به یک چالش و درس تبدیل می‌کند و به شما کمک می‌کند هم در بازی و هم به عنوان یک جنگجوی کارآمد در شب پیشرفت کنید.

در Hunt the Night، شما در نقش Vesper، عضوی از استالکرها بازی می‌کنید که می‌خواهد Medhram را از شری که در سایه‌ها پنهان شده خلاص کند. روزی روزگاری بشریت گرفتار تاریکی بود. وقتی شب فرا رسید، موجودات جهنمی زمین را ویران کردند و به تدریج انسان ها را از بین بردند و طاعون خشونت و خونخواهی آنها را رها کردند. استالکرها به لطف یک مصنوع به نام مهر نور توانستند آنها را برای مدتی دفع کنند، اما کافی نبود. شب برگشته است و جانوران نیز بازگشته اند و کابوس ها قصد دارند هرکسی را که سر راهشان است نابود کنند.

 

اکنون ما صحنه را تنظیم کرده ایم، اگر به سیستم رزمی آن احترام نگذارید، Hunt the Night مجازات می کند. مانند بازی‌های FromSoft که از آن الهام می‌گیرد، حریص بودن بیش از حد در حملات می‌تواند منجر به گور زود هنگام شود. Vesper دارای طیف وسیعی از حملات برای استفاده است، و در حالی که انواع مختلف آن همیشه وجود دارد، انجام حملات بیش از حد در یک زمان می تواند منجر به یک حمله ویرانگر بیش از حد از سوی دشمن شود. او سلاح های مختلفی را در سراسر جهان جمع آوری می کند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. سلاح‌های کوچک‌تر سریع‌تر هستند و در عین حال آسیب کمتری وارد می‌کنند، در حالی که سلاح‌های بزرگ‌تر مانند شمشیرهای بزرگ می‌توانند آسیب بیشتری وارد کنند اما کندتر هستند. سلاح های برد مانند تفنگ ها و کمان های ضربدری می توانند از راه دور حمله کنند، اما مهمات محدودی دارند که برای ایجاد تفاوت به شلیک های مناسب نیاز دارند.

گلوله‌های شما را می‌توان به روش‌های مختلفی پر کرد، از جمله با فرود آمدن سه ضربه غوغایی موفق پشت سر هم، در Noctilum Rifts که در سراسر جهان پراکنده شده‌اند، و در مجسمه‌های کلاغ که مانند آتش‌سوزی عمل می‌کنند و نه تنها گلوله‌های شما، بلکه گل رزهای شما را دوباره پر می‌کنند. ، که نوار سلامتی شما و بمب های شما را دوباره پر می کند. حرکت Vesper توسط انرژی تاریک اداره می شود، و dashing شاید مهمترین ابزار شما در هنگام مبارزه باشد. هر بار که می‌زنید، انرژی تاریک شما تحلیل می‌رود، بنابراین اگر مراقب نباشید، ارسال هرزنامه می‌تواند منجر به لحظات آسیب‌پذیری شود. منحنی یادگیری، همانطور که قبلا ذکر شد، شیب دار است. یاد گرفتن اینکه چه زمانی باید در مقابل باس‌ها حرکت کرد، لحظه‌ای کوتاه از آسیب‌ناپذیری را ارائه می‌دهد، و هنگام یادگیری الگوهای حمله رئیس‌ها، این می‌تواند تفاوت بین مرگ و موفقیت باشد.

 

در سرتاسر مدهرام، سینه‌هایی یافت می‌شوند که سلاح‌های جدید و مون‌استون‌ها را ارائه می‌دهند، بوف‌های دائمی که وقتی مجهز شوند، طیف وسیعی از محافظت و توانایی‌های پیشرفته را به شما می‌دهند. به خوبی ارزش کاوش در هر گوشه و کنار در Hunt the Night را دارد زیرا ممکن است چیز مهمی را از دست بدهید، خواه یک سلاح جدید باشد یا انباری از Noctilum، واحد پول بازی، که می‌توانید برای ارتقا، تجهیزات و ارتقای Roses خود هزینه کنید. پس از مدتی، قفل Umbra همتای تیره‌تر Vesper را نیز باز می‌کنید، که می‌تواند به شما کمک کند تا در مناطق طولانی‌تر انتقال داده و سوئیچ‌ها را فعال کنید. در نهایت، Vesper همچنین می‌تواند قدرت‌های تاریکی را به دست آورد تا به زرادخانه شما اضافه کند، و در حالی که می‌توانند بسیار موثر باشند، همه آنها خنک‌دان‌هایی دارند که باید در هر مبارزه لحاظ شوند.

سفارشی‌سازی‌های زیادی در نبرد وجود دارد، و چالش درست کردن آن می‌تواند بسیار رضایت‌بخش باشد، به‌ویژه زمانی که می‌خواهید بر یکی از رئیس‌های دشوار Hunt the Night غلبه کنید. فاکتورگیری در الگوهای حمله و تجهیزات و توانایی‌هایی که انتخاب کرده‌اید می‌تواند منجر به نبردهای شدید شود، اما با صبر کافی و تمایل به یادگیری، Moonlight Games تعادل قوی بین سختی و پاداش پیدا کرده است. از همان ابتدا، شما به حد مجاز رسیده اید، و دشواری آن ممکن است تعداد کمی از بازیکنان را که به چنین چالش سختی عادت ندارند، از کار بیاندازد. با این حال، اگر مایل به صرف زمان هستید، از پشتکار در تاریکی که در هر گوشه ای در کمین است، چیزهای زیادی می توانید به دست آورید.

 

پس از اتمام سیاهچال افتتاحیه، می توانید در اطراف ریونفورد سفر کنید و قراردادهایی را برای کشتن هیولاهای مختلف ببندید، که با پیروزی منجر به بهبود سلامت شما می شود. همچنین می‌توانید با دالیا و Noctilum مصرف‌شده ملاقات کنید تا میزان رزها و نوع شفای آنها را بهبود ببخشید و ملاقات با Zylax و Isaac در Apothecary منجر به ارتقای سلاح شما می‌شود. در حالی که آماده سازی و ارتقای توانایی ها و زرادخانه شما اهمیت زیادی دارد، Hunt the Night نیز همه چیز را با مجموعه ای از پازل هایی که باید حل شوند مخلوط می کند. برخی از شما نیاز دارند که از مواردی که پیدا می کنید استفاده کنید، در حالی که برخی دیگر پیچیده تر هستند. یکی از اولین معماهای بزرگ، طیف ایده‌هایی را که در آن گنجانده شده بود، با ترکیب افسانه‌های Hunt the Night با معمای لایه‌ای که حل آن مدتی طول کشید، برجسته کرد.

این شامل یافتن نقاشی‌های مختلفی بود که مجسمه‌ای را در خود جای داده بودند، و زمانی که همه آنها را پیدا کردم، مجبور شدم آنها را به ترتیب خاصی در محراب قرار دهم تا قفل آسانسوری را باز کنم که مرا به سمت رئیس جدیدی هدایت می‌کرد. من باید شرحی از هر مجسمه ای را می خواندم که داستانی حول محور یک پادشاه، یک دوشیزه و یک نوزاد می چرخید که داستان کوتاه و در عین حال جالبی را روایت می کرد، اما همچنین باعث می شد به این فکر کنم که هر قطعه از داستان چگونه با هم هماهنگ شده است. Hunt the Night از طریق ارائه و سبک هنری خود، داستان جالبی در مورد Vesper و Stalkers بیان می‌کند، و در هر مکالمه‌ای اطلاعاتی وجود دارد که یادگیری همه چیز در مورد نفرین شب و تاریخچه Vesper و Medhram را سرگرم‌کننده می‌کند.

Hunt the Night سخت است. این واقعیت وجود ندارد، اما شما چیزهای زیادی در اختیار دارید، از سلاح‌های غوغایی مانند شمشیر، خنجر، نیزه، و سلاح‌های برد. سنگ‌های ماه و جادوی تاریک کمک بیشتری می‌کنند، و اثرات وضعیتی که برخی از آیتم‌ها دارند می‌تواند آسیب بیشتری به موجودات اطراف Medhram وارد کند. رئیس‌ها، مانند دنیا، به طرز شگفت‌انگیزی طراحی شده‌اند، و داستان‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از داستان و پازل‌ها و همه چیز در میان است. با وجود مبارزه با بسیاری از مبارزات، Hunt the Night به شما برای صبر شما پاداش م


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۷:۴۲ توسط:علیضا موضوع: نظرات (0)