وبلاگ شخصی حاج علیضا وبلاگ شخصی حاج علیضا .

وبلاگ شخصی حاج علیضا

آیا می توانید ببینید چه کسی پست یا پیام های تلگرام شما را مشاهده کرده است؟

آیا می توانید ببینید چه کسی پست یا پیام های تلگرام شما را مشاهده کرده است؟

تلگرام که اغلب به عنوان جایگزینی برای پیام‌رسانی واتس‌اپ و اس ام اس در نظر گرفته می‌شود، مکانی عالی برای برقراری ارتباط با حلقه شماست. تلگرام که در سال 2013 راه اندازی شد، در درجه اول یک اپلیکیشن برای اشتراک گذاری پیام ها است. این پلت فرم ناوبری تمیز و راحت مکالمات را تسهیل می کند.

که پست تلگرام شما را دیده است
از آنجایی که تلگرام از سرور مبتنی بر ابر استفاده می کند، می توانید فایل های نامحدودی را از طریق پلتفرم ارسال کنید. بنابراین، به نگرانی های شما در مورد فضای ذخیره سازی دستگاه شما پایان می دهد.

یکی از بارزترین ویژگی‌های تلگرام این است که به شما امکان می‌دهد چت‌های گروهی ایجاد کنید که حداکثر ۲۰۰۰۰۰ کاربر را در خود جای دهد. به غیر از ارسال پیام، با تلگرام، می توانید ظاهر هر یک از چت های خود را شخصی سازی کنید.

تلگرام همچنین یک ویژگی چت مخفی را ارائه می دهد که ارتباط رمزگذاری شده سرتاسر را تضمین می کند.

کانال های خصوصی و همچنین عمومی در این پلتفرم وجود دارد. در حالی که کانال‌های خصوصی جوامع بسته‌ای هستند که باید برای عضویت در آن‌ها دعوت شوید، هر کاربری می‌تواند به یک گروه عمومی بپیوندد. جالب است بدانید که کانال خصوصی را در نتایج جستجو پیدا نخواهید کرد مگر اینکه عضو آن کانال خاص باشید.

این همه چیز نیست. می توانید با استفاده از کانال های عمومی در تلگرام با افرادی که از لیست مخاطبین خود خارج شده اند ارتباط برقرار کنید.

شاید کنجکاو باشید که بدانید آیا راهی وجود دارد که چه کسی پست یا پیام شما را در تلگرام مشاهده کرده است.

در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه ببینید چه کسی پست های شما را در تلگرام مشاهده کرده است. اما، قبل از اینکه بخواهیم پاسخی برای این موضوع پیدا کنیم، ابتدا سعی می کنیم بفهمیم که پست های تلگرام دقیقاً چیست.

آیا می توانید ببینید چه کسی پست یا پیام های تلگرام شما را مشاهده کرده است؟
متأسفانه نمی توانید ببینید چه کسانی پست یا پیام های شما را در کانال تلگرام مشاهده کرده اند. با این حال، می توانید تعداد افرادی که پست را مشاهده کرده اند را بدانید. می خواهید بدانید چگونه؟ لطفا مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: تلگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید و روی کانالی که پیام را ارسال کرده اید ضربه بزنید.

مرحله 2: گوشه سمت راست پایین پست مربوطه را با دقت ببینید.

مرحله 3: در اینجا می‌توانید تعداد کاربرانی که پست تلگرام شما را مشاهده کرده‌اند را مشخص کنید.

وقتی صحبت از گروه‌ها در تلگرام می‌شود، می‌توانید لیستی از افرادی که پیام‌های شما را مشاهده کرده‌اند را مشاهده کنید. با این حال، این ویژگی فقط برای گروه‌های کوچک کار می‌کند و پس از هفت روز ارسال پیام، اطلاعات در دسترس نیست. به عبارت دیگر، شما فقط هفت روز فرصت دارید تا نماهای پیامی را که در گروهی در تلگرام ارسال کرده اید، بررسی کنید.

آیا می خواهید بدانید چگونه نماها را بررسی کنید؟ راهنمای گام به گام ذکر شده در زیر را با دقت دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه تلگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید و به گروهی که در آن پیام ارسال کرده اید بروید.

مرحله 2: یک بار روی پیام خود ضربه بزنید. تعداد بازدیدهای پیام شما در بالای گزینه Reply ظاهر می شود . به عنوان مثال، اگر تعداد بازدیدها 5 باشد، 5 دیده شده را خواهید دید .

مرحله 3: روی تعداد بازدیدها ضربه بزنید. به محض اینکه روی آن ضربه بزنید، کاربرانی که پیام شما را مشاهده کرده اند روی صفحه ظاهر می شوند.

امیدواریم با پیروی از روش ذکر شده در بالا، بتوانید لیست افرادی را که پست شما را مشاهده کرده اند مشاهده کنید. با این حال، شما فقط می توانید تعداد افرادی را که پست شما را برای یک کانال تلگرام مشاهده کرده اند مشاهده کنید. تلگرام هویت بینندگانی که پست شما را دیده اند را فاش نمی کند.

کلمات پایانی:

برای هر پیامی که در یک گروه کوچک تلگرام ارسال می‌کنید، می‌توانید از کاربرانی که آن را دیده‌اند، مطلع شوید. ابتدا باید روی پیام ضربه بزنید و سپس روی تعداد بازدیدها ضربه بزنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که می توانید این اطلاعات را ظرف هفت روز پس از ارسال پیام به گروه مشاهده کنید.

متأسفانه، برای یک کانال تلگرام، شما فقط می توانید تعداد بازدیدهای پست خود را مشاهده کنید. هویت افرادی که پست شما را مشاهده کرده اند در این مورد برای شما فاش نخواهد شد.

امیدواریم این وبلاگ به شما کمک کرده باشد تا بتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر در اجرای روش های ذکر شده در بالا با مشکل مواجه هستید، لطفا در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید. ما به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۶:۲۵ توسط:علیضا موضوع: نظرات (0)