وبلاگ شخصي حاج عليضا وبلاگ شخصي حاج عليضا .

وبلاگ شخصي حاج عليضا

بررسي Rolling Gunner + Over Power

بررسي Rolling Gunner + Over Power


Rolling Gunner ممكن است زيباترين تيرانداز اسكرول افقي نباشد. اما اين بازي ظاهر سودمند آن را با قابليت بازي جذاب متعادل مي كند. DLC همراه، طول عمر بيشتري را اضافه مي كند.

 

متأسفانه، بيش از يك دهه از زماني كه استادان دانماكو Cave آخرين تلاش آركيد خود، DoDonPachi SaiDaiOuJou را منتشر كردند، مي گذرد . در حالي كه استوديو مستقر در شهر Meguro هنوز گاه به گاه ريمستر را منتشر مي كند، دوران تجربيات جديد ممكن است گذشته باشد.

خوشبختانه، اندكي دلداري را مي توان در كارهاي دستي كاركنان سابق غار يافت. دايسوكه كويزومي كه به عنوان برنامه نويس براي عناويني مانند Deathsmiles II: Makai no Merry Christmas و Akai Katana خدمت كرده است ، درك مي كند كه براي ساخت يك STG موفق چه چيزي لازم است. انتشار اخير بازي Rolling Gunner براي پلي استيشن 4 به اندازه تلاش هاي Cave چشمگير نيست. با اين حال، اين تلاش ارزشمندي است كه توسط بازيكناني كه از فرار از صدها پرتابه دشمن لذت مي برند، قدرداني مي شود.

 

خلاصه داستان: Thanos Meets Terminator

رولينگ گانر كه در سال 2061 اتفاق مي‌افتد، سيستم رايانه‌اي به نام BAC را تصور مي‌كند كه عليه بشريت مي‌چرخد و نيمي از جمعيت جهان را مي‌كشد. به نظر مي رسد كه جمعيت معطل هيچ سود زيست محيطي حاصل از اين كشتار را قدر نمي دانند. به اين ترتيب، آنها سه جنگنده را مي سازند كه براي از بين بردن دائمي BAC طراحي شده اند.

دو حالت بازي Gunner دسترسي به جنگنده هاي STORK، SUPER STORK و ATTACK STORK را فراهم مي كند. هركدام داراي انتشار كمي متفاوت از آتش رو به جلو و همچنين سرعت حركت هستند. علاوه بر اين، كشتي ها داراي يك غلاف است كه در اطراف كشتي مي چرخد، كه شبيه واحدهاي نيرو موجود در سري R-Type Irem است . اما بازي با DLC "Over Power" اساساً طرح كنترل را تغيير مي دهد.

 

اسلحه خود را بچرخانيد، نه چشمان خود را

در حالت اصلي، «تفنگ غلتان» شما در جهت مخالف حركت پد جهت يا آنالوگ هدف قرار مي‌گيرد. نگه داشتن دكمه آتش پهپاد را در جاي خود قفل مي كند، كه از آنجايي كه حريفان در هر طرف صفحه مي آيند مفيد است. هنگامي كه دشمنان در جلو هستند، مي توانيد سلاح را در مقابل خود بچرخانيد تا قدرت شليك بيشتري داشته باشيد. كشتي‌هاي بزرگ‌تر اغلب ضربات متعددي را براي شكست مي‌دهند، بنابراين شما از مزيت جريان اضافي آتش ليزري قدرداني خواهيد كرد.

هنگامي كه بازي هشدار مي دهد كه صفوفي از دشمنان از پشت نزديك مي شوند، مي توانيد موقعيت پهپاد خود را تغيير دهيد تا به سرعت آنها را از بين ببريد. اگر دوست نداريد STG ها كشتي هاي دشمن را در سمت مستعد شما پرتاب كنند، Rolling Gunner مي تواند احساس انتقام شيريني داشته باشد. بيش از بسياري از ژانرهاي ورودي، بازي شما را تشويق مي‌كند تا دشمنان را در اولويت قرار دهيد.

 

از بين بردن بيشترين دشمنان پرتاب كننده مهمات يك استراتژي محكم براي موفقيت است. به طور معمول، كشتي شما در اكثر تيراندازها در يك ناحيه از صفحه مي ماند. اما Rolling Gunner احساس پويايي بيشتري دارد، زيرا سوزن را از ميان ميدان هاي متقاطع گلوله ها رد مي كنيد. و هنگامي كه در آستانه شكست در اين مسير فرار هستيد، هميشه مي توانيد يكي از بمب هاي سهام خود را به كار بگيريد.

هنگامي كه دشمنان از بين بروند، فلزات طلا را ساطع مي كنند، و اگر به اندازه كافي به انفجار نزديك باشيد، STORK شما فلزات طلا را به صورت مغناطيسي به داخل مي كشد. مانند Deathsmiles ، اين حالت تب سوخت. ماشه L2 كنترلر خود را فشار دهيد و توانايي هاي تهاجمي خود را تشديد مي كنيد و برخي از گلوله هاي دشمن را لغو مي كنيد، در حالي كه انرژي از منبع مدال شما خارج مي شود. هنگامي كه اين اتفاق مي افتد، شما همچنين يك متر قرمز رنگ مي بينيد. هنگامي كه اين سنج به سطح معيني رسيد، مي توانيد خروجي تهاجمي خود را حتي بيشتر تقويت كنيد و واقعاً آن را به ارتش حساس BAC بچسبانيد. برخلاف Deathsmiles ، حالت تب Rolling Gunner سريعتر كار مي‌كند و راه‌هاي بيشتري براي به ثمر رساندن در شش مرحله اجرا مي‌كند.

 

انقلاب يا تكامل

DLC همراه با «Over Power» ، طرح كنترل Rolling Gunner را تغيير مي‌دهد ، و به طور موثر بازي را به يك تيرانداز دوقلوي اسكرول تبديل مي‌كند. علاوه بر اين، از مزايايي مانند يك تفنگ پلاسمايي قدرتمند و ضد گلوله و محافظ انرژي بهره مند خواهيد شد. در بررسي اخير ما از Cotton Fantasy ، ما اين بازي را به دليل طراحي سطحي كه از توانايي‌هاي هر يك از شخصيت‌هاي قابل بازي بهره نمي‌برد سرزنش كرديم. اما "Over Power" افزايش پاسخگويي و دقت تفنگ غلتكي شما را با يك سطح چالش مجدد تنظيم شده متعادل مي كند. نتيجه يك بازي سريعتر و شديدتر است كه ممكن است از بازي پايه پيشي بگيرد.

وقتي صحبت از گيم پلي به ميان مي آيد، Rolling Gunner مي درخشد، با چندين سيستم ريسك/پاداش كه در طول زمان توجه شما را به خود جلب مي كند. اما وقتي صحبت از جلوه هاي بصري به ميان مي آيد، بازي كمي آزاردهنده است. يك پس‌زمينه به طرز مشكوكي شبيه نقشه گوگل است كه در منظري ايزومتريك ارائه شده است، در حالي كه نقطه‌گذاري سينمايي در پايان هر سطح به يك نمايش اسلايد فرو مي‌رود. نسخه اصلي رايانه شخصي به بازيكنان اين امكان را مي داد كه انتخاب كنند كه آيا مي خواهند كاهش سرعت را داشته باشند تا زماني كه عملكرد روي صفحه واقعاً هرج و مرج شد. در پلي استيشن، اين گزينه اجباري است.

 

نتيجه

از جلوه‌هاي بصري Rolling Gunner عبور كنيد و دانماكوي شديدي خواهيد يافت كه مي‌تواند به طيف وسيعي از سطوح مهارت پاسخ دهد. به طور معمول، وجود قطعات DLC در STG (به فصل R-Type Final 2 مراجعه كنيد). اما در اينجا، گنجاندن حالت Over Power يك بازي فوق العاده را با يك طرح كنترل اضافي تقويت مي كند. در تابلوهاي امتيازات آنلاين و پشتيباني از پخش مجدد نقش داشته باشيد، و اين بسته اي است كه طرفداران ژانر مطمئنا از آن استقبال خواهند كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۷:۳۱ توسط:عليضا موضوع: نظرات (0)

نحوه پيوستن شما به TikTok (در چند ثانيه!)

نحوه پيوستن شما به TikTok (در چند ثانيه!)

دانستن اينكه چه زماني به TikTok پيوستيد به دلايل متعددي مهم است. در اين مقاله راه هاي متعددي را براي به دست آوردن آن اطلاعات بدون دردسر به شما نشان خواهيم داد.

از آنجايي كه TikTok يك پلتفرم رسانه اجتماعي نسبتاً جديد است، همه كاربران آن از نظر فني اعضاي جديدي هستند.

با اين حال، برنامه بيش از يك ميليارد ثبت نام دريافت كرده است، حتي در حالي كه ششمين سال ايجاد خود را پشت سر گذاشته است.


ببينيد چه زماني به TikTok پيوستيد
پس از ثبت نام، كاربران TikTok معمولاً با يك تجربه مثبت روبرو مي شوند زيرا پلتفرم سرگرم كننده و پر از ارزش كيفيت است.

البته، دانستن زمان پيوستن به TikTok در بسياري از موارد مفيد است.

براي مثال، براي درخواست‌ها يا نگراني‌هاي فوري مرتبط با امنيت (يعني مشكلات ورود به سيستم يا حساب) بايد با پشتيباني TikTok تماس بگيريد.

تيم پشتيباني از شما مي خواهد كه هويت خود را با جزئياتي مانند زمان پيوستن به TikTok تأييد كنيد.


دانستن تاريخ دقيق پيوستن شما به TikTok باعث افزايش اعتبار و جايگاه شما در پلتفرم مي شود. هنگام مذاكره يا تلاش براي كسب درآمد از محتواي خود مي توان از آن براي اهرم استفاده كرد.

همچنين، شما و دنبال‌كنندگانتان حتي مي‌توانيد با بزرگداشت سالگرد ثبت‌نام خود در جذاب‌ترين پلت‌فرم محتواي كوتاه‌مدت در اينترنت، آن را افزايش دهيد.

صرف نظر از دلايلي كه مي خواهيد ببينيد چه زماني به TikTok پيوستيد، روش هاي ساده اي براي پيدا كردن وجود دارد.

 

مطالب نشان مي دهد
چگونه ببينيد چه زماني به TikTok پيوستيد
صفحه تنظيمات TikTok هنوز داراي بخش «مشاهده زمان عضويت» در حساب‌هاي كاربري نيست.

مؤثرترين و راحت‌ترين راه براي دريافت اين اطلاعات استفاده از حالت «Year on TikTok» است كه دستاوردهاي شما را در برنامه در طول يك سال برجسته مي‌كند.

همچنين به شما امكان مي دهد از سال اول ثبت نام خود به بينش دسترسي داشته باشيد

در بخش Discovery پلتفرم TikTok، از طريق بخش پوستر تبليغاتي به پايين برويد تا حالت «Year on» را پيدا كنيد.


اگر اين ويژگي را براي رديابي فعاليت خود فعال كنيد، گزارش «سال بعد» مشخص مي‌كند كه اولين بار چه زماني در TikTok ثبت‌نام مي‌كنيد.

«Year on TikTok» شايد مطمئن‌ترين روش براي يادآوري چارچوب زماني و فعاليت‌هاي شما در برنامه رسانه‌هاي اجتماعي باشد.

علاوه بر اين، اين يك راه آسان براي يافتن تاريخ بدون يافتن پست مهمي است كه ممكن است ديگر نتوانيد آن را رديابي كنيد.

اكنون، اگر به دنبال اطلاعاتي در مورد نحوه پيوستن به TikTok هستيد زيرا حساب شما مشكل ورود دارد، ممكن است دسترسي به ويژگي «Year on TikTok» براي شما دشوار باشد.

اگر در اين شرايط هستيد، بايد نگاهي گسترده به اطراف خود داشته باشيد تا ببينيد چه زماني به TikTok پيوستيد.

حتي زماني كه نمي توانيد فوراً به نتيجه برسيد، روش هاي زيادي براي به دست آوردن اطلاعات وجود دارد.

 

ايميل خوش آمدگويي را بررسي كنيد
پس از راه‌اندازي حساب TikTok، يك نامه خوش‌آمدگويي به صندوق ورودي ايميلي كه به حساب شما پيوند داده شده است، ارسال مي‌شود.

اين احتمال وجود دارد كه اين ايميل را فراموش كرده باشيد يا حتي آن را حذف كرده باشيد تا صندوق ورودي ايميل خود را شلوغ كند.


در حالي كه اين ايميل ممكن است جالب به نظر برسد، حفظ آن به عنوان مدركي از زمان پيوستن شما به TikTok ارزشمند است.

اگر مي‌خواهيد اين پيام ايميل را دريافت كنيد و اين ايميل تأييد را از TikTok حذف نكرده‌ايد، به دنبال «به TikTok خوش آمديد» در صندوق ورودي ايميل خود بگرديد.

تاريخ و زمان مشخصي كه اين پيام به صندوق ورودي شما رسيد (و در نتيجه زماني كه حساب شما فعال شد) قابل دسترسي خواهد بود.

اگر قبلاً اين ايميل را حذف كرده‌ايد، اين استراتژي براي جستجوي ايميل خوش‌آمدگويي حساب شما كار نخواهد كرد.

حتي از زماني كه ايميل خود را پس از راه‌اندازي حساب خود تغيير داده‌ايد، لطفاً مطمئن شويد كه ايميل فعلي به حساب شما متصل است تا ورود به سيستم و دلايل امنيتي آسان باشد.

با اين حال، تاريخي كه اين ايميل را پيوند داده‌ايد، جايگزين تاريخ پيوستن شما به TikTok نمي‌شود.

بخش «مديريت حساب» در زير تنظيمات TikTok به شما مي‌گويد كه اگر فراموش كرده‌ايد، قبلاً با كدام ايميل ثبت‌نام كرده‌ايد.

 

تاريخ اولين ويديوي TikTok كه آپلود كرديد را بررسي كنيد
اگر در TikTok بسيار فعال هستيد، بايد تاريخ آپلود اولين ويديوي خود را بررسي كنيد تا از زمان عضويت خود مطلع شويد. انجام اين كار نياز به كمي خلاقيت دارد.

TikTok ممكن است تاريخ اولين بارگذاري ويديو را در برنامه تلفن هوشمند نشان ندهد.

با اين حال، اطلاعاتي در مورد تاريخ پست در نسخه وب TikTok پيدا خواهيد كرد. در كنار نام كاربري سازنده و عنوان ويديو قرار دارد.

اگر ترجيح مي دهيد از دستگاه تلفن همراه خود استفاده كنيد، به وب سايت در مرورگر تلفن خود دسترسي پيدا كنيد، به تنظيمات صفحه برويد و Desktop View را فعال كنيد.

همچنين مي توانيد نظرات را بررسي كنيد، اما به ياد داشته باشيد كه آنها در نسخه تلفن هوشمند يا وب سايت فعلي نيستند.

اگر به ياد داشته باشيد كه بلافاصله پس از بارگذاري اولين ويديوي خود نظري را مشاهده كرده ايد، يك مهر تاريخ پيدا خواهيد كرد كه به شما ايده اي از ايجاد پست مي دهد.

توجه داشته باشيد كه تمبر تاريخ زماني كه پست زنده است دقيق تر مي شود. يك بار كه يك سال مي گذرد، از روز، ماه و سال تشكيل مي شود.

 

داده هاي TikTok را درخواست و دانلود كنيد
براي كساني كه فعال هستند و براي مدت طولاني محتواي زيادي در TikTok دارند، مرور همه محتواي موجود در جدول زماني شما مي تواند زمان بر باشد.

خوشبختانه، شما مي توانيد به راحتي و به سرعت به تاريخ اولين پست خود دسترسي پيدا كنيد.

شما مي توانيد اين كار را با درخواست دانلود داده هاي حساب خود انجام دهيد. اين ويژگي مهم براي پشتيبان گيري از محتوا، تاريخچه پيام، تنظيمات حساب شما و بسياري موارد ديگر ايجاد شده است.

بسياري از اين داده ها داراي مهرهاي زماني هستند، كه فرآيند يافتن زمان ارسال محتواي قديمي شما را ساده مي كند.

براي انجام موفقيت آميز دانلود داده، ابتدا بايد يك درخواست ارائه دهيد.


به صفحه «Privacy» در زير منوي Privacy and Settings برويد، سپس «Download your data» را انتخاب كنيد.

چند دقيقه پس از انتخاب «درخواست داده» در صفحه بعد، به بخش «دانلود داده» نزديك برويد تا به لينك دانلودي كه كمتر از چهار روز ديگر نامعتبر خواهد بود دسترسي پيدا كنيد.

با مساوي بودن همه چيز، درخواست داده شما احتمالاً تأييد مي شود.

اگرچه دانلود اين داده‌ها براي پشتيبان‌گيري اجباري نيست، اما استفاده از اين روش براي اطلاع از زمان پيوستن شما به TikTok به اندازه كافي مهم است. اگر كار نكرد، گزينه هاي ديگري در زير وجود دارد.

 

به ويديوهاي پسنديده خود دسترسي پيدا كنيد
در حالي كه ممكن است پس از راه‌اندازي حساب TikTok خود، فوراً آپلود ويديو را شروع نكنيد، در مورد تعامل و دوست داشتن محتواي ديگران هيجان‌زده هستيد.

در نسخه وب پلتفرم TikTok، به بخش نمايه خود برويد و دكمه قلب بالاي لبه سمت چپ خط زماني خود را انتخاب كنيد.

با اين كار ليستي از تمام ويديوهايي كه دوست داشته ايد ظاهر مي شود. هر يك از اولين ويديوهايي را كه از طريق لايك‌ها با آن‌ها درگير شده‌ايد، پيمايش كنيد و انتخاب كنيد تا به شما ايده دهد كه اولين بار چه زماني به TikTok پيوستيد.

البته، مرور همه ويديوهاي دوست‌داشتني‌تان مي‌تواند بسيار استرس‌زا باشد، به‌خصوص اگر پروفايل بسيار اجتماعي داريد.

اين مي تواند حتي ترسناك تر از بررسي ويديوهاي آپلود شده خودتان باشد.

براي مديريت زمان و فضاي دستگاه خود، به «تاريخچه» برويد تا به موارد پسنديده خود دسترسي پيدا كنيد.

تاريخ فعاليت خود را به خصوص در نسخه موبايل پيدا خواهيد كرد.

به منوي تنظيمات و حريم خصوصي در بخش نمايه خود برويد، «تنظيمات» و سپس «تاريخچه» را انتخاب كنيد. در اين مرحله، مي‌توانيد به سادگي لايك‌ها و نظرات TikTok خود را مرور كنيد.

علاوه بر اين، مي‌توانيد با انتخاب گزينه از قسمت بالا سمت چپ بخش جلويي برنامه و انتخاب «تاريخچه نظرات» در قسمت پايين ليست، به تاريخچه نظرات خود دسترسي پيدا كنيد.

 

ويديوهاي ذخيره شده خود را بررسي كنيد
همچنين مي‌توانيد با بررسي قديمي‌ترين ويديويي كه در تلفن هوشمند خود ذخيره يا ذخيره كرده‌ايد، متوجه شويد كه چه زماني به TikTok ملحق شده‌ايد.

اگر از طرفداران ذخيره ويديوها براي مشاهده آفلاين هستيد، اين روند پيمايش را ساده مي كند.

مي‌توانيد به جاي فشار دادن دكمه «پسنديدن»، ويديوها را ذخيره كنيد.

در اين مرحله، مي‌توانيد در گالري رسانه تلفن خود پيمايش كنيد، زيرا در مقايسه با مرور خط زماني TikTok، حافظه زيادي مصرف نمي‌كند يا زمان زيادي را صرف مي‌كند.

پس از يافتن بهترين راه براي ذخيره ويديوهاي TikTok، احتمالاً مجبور شديد ويديوهاي زيادي را بارگيري كنيد و بعد از آن نيازي به حذف آنها نديديد.

اگر يك حساب TikTok جديد راه‌اندازي كرده‌ايد، به سادگي دانلود تعداد زيادي ويديو مي‌تواند به شما كمك كند تا زماني كه به پلتفرم براي مرجع در آينده مي‌پيونديد، برجسته كنيد.

بايد روي ويديو ضربه بزنيد، گزينه اشتراك گذاري را انتخاب كنيد و «ذخيره ويديو» را انتخاب كنيد.

در مرحله بعد، مي توانيد اين كليپ ويديويي و زمان ايجاد آن را در TikTok يا فايل دوربين گوشي هوشمند خود بر اساس پوشه گالري خود بررسي كنيد.

حالا براي شل كردن حافظه دستگاه و ايجاد فضا، مي توانيد اين موارد را پس از آن حذف كنيد.


روش ديگر اين است كه با انتخاب «افزودن به موارد دلخواه» در زير دكمه‌هاي اشتراك‌گذاري ويديوها، كليپ‌هاي ويديويي مرجع را در برگه‌هاي مورد علاقه حساب خود ذخيره كنيد.

دقيقاً، مي‌توانيد آنها را به يك پوشه دلخواه كه براي مراجعات بعدي تنظيم شده است، اضافه كنيد.

فراموش نكنيد كه فقط مي توانيد مهرهاي تاريخ اين ويديوها را در نسخه وب TikTok پيدا كنيد.

 

چگونه متوجه شويد كه چه زماني به سوالات متداول TikTok ملحق شده ايد

آيا مي توانيد جزئيات مربوط به سن خود را در برنامه TikTok پيدا كنيد؟
خير. جزئيات سن شما در نمايه شما نمايش داده نخواهد شد. اگر مي خواهيد تغييراتي در سن خود ايجاد كنيد، با پشتيباني مشتري TikTok تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۸:۱۰ توسط:عليضا موضوع: نظرات (0)

چگونه بفهميم كسي پيام شما را در تلگرام خوانده است؟


چگونه بفهميم كسي پيام شما را در تلگرام خوانده است؟

اگر مي خواهيد با دوستان خود در ارتباط باشيد، نمي توانيد با تلگرام اشتباه كنيد. اين برنامه پيام‌رسان محبوب همه ويژگي‌هاي لازم را براي حفظ ارتباط ارائه مي‌دهد، از جمله پيام‌رساني فوري، تماس‌هاي صوتي و تصويري، چت‌هاي گروهي و موارد ديگر.

با اين حال، همه ما آنجا بوده‌ايم – در تلگرام پيامي ارسال كرده‌ايم و فكر مي‌كنيم كه آيا آن طرف آن را خوانده است يا خير. خوشبختانه ما راهي براي كشف اين موضوع داريم!

اينها برخي از نشانه‌هايي هستند كه بايد به دنبال آن باشيد تا ببينيد آيا كسي پيام شما را در تلگرام خوانده است يا خير.

جواب سريع
نشانگر وضعيت پيام مطمئن ترين راه براي دانستن اينكه كسي پيام تلگرام شما را خوانده است است. اگر علامت دوتايي آبي را مشاهده كرديد، پيام شما را خوانده اند.

براي آشنايي بيشتر با نحوه تشخيص اينكه آيا كسي پيام هاي تلگرام شما را خوانده است، به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

تلگرام چيست؟
اپليكيشن پيام رسان تلگرام بر امنيت و سرعت تاكيد دارد. اين فوق سريع، ساده و رايگان است. در مقايسه با ساير برنامه‌ها، پيام‌ها را سريع‌تر و ايمن‌تر ارسال مي‌كند.

اين بر اساس اصل رازداري و امنيت اطلاعات است . هيچ كس نمي داند كه شما در مورد چه چيزي صحبت مي كنيد يا با چه كسي صحبت مي كنيد. اين برنامه براي iPhone، Android، Windows Phone، maغير مجاز مي باشد، Linux و مرورگرهاي وب در دسترس است.

پيام ها از همه دستگاه هاي شما به طور همزمان قابل دسترسي هستند. با استفاده از رايانه لوحي يا لپ تاپ خود، پيام خود را با تايپ كردن در تلفن خود به پايان برسانيد. ديگر هرگز اطلاعات خود را از دست ندهيد.

علاوه بر اين، ارسال پيام، عكس، فيلم و فايل از هر نوع و همچنين ايجاد گروه براي مشتركين نامحدود امكان پذير است. تلگرام براي پيام رساني سريع و مطمئن و تماس هاي بدون مصالحه است.

 

به طور متوسط، مردم واتس اپ را ترجيح مي دهند زيرا براي پيام رساني اوليه طراحي شده است و بر سهولت استفاده تمركز دارد. همچنين داراي ويژگي هاي ديگري مانند تماس ويديويي گروهي است.

طراحي بهتر تلگرام امكان سفارشي سازي و انعطاف پذيري بيشتري مانند تم ها را فراهم مي كند.

اگر بيش از هر چيز به دنبال سرعت و امنيت هستيد، تلگرام بايد اولين انتخاب شما در اپليكيشن هاي پيام رسان باشد. اگر سهولت استفاده و راحتي را در اولويت قرار مي دهيد، با WhatsApp برويد. در هر صورت، شما نمي توانيد اشتباه كنيد!

نشانه هايي براي اينكه بفهميد آيا كسي پيام شما را در تلگرام مي خواند يا خير
تلگرام يك راه عالي براي حفظ ارتباط با دوستان و خانواده در سراسر جهان است. با اين حال، گاهي اوقات ممكن است پيامي بفرستيد و تعجب كنيد كه آيا آن طرف آن را خوانده است يا خير.

در اينجا چند علامت وجود دارد كه اگر كسي پيام شما را در تلگرام بخواند به شما اطلاع مي دهد.

 

ابتدا به زمان پاسخگويي آنها نگاهي بيندازيد . اگر بلافاصله به پيام شما پاسخ دهند، به محض دريافت آن، آن را مي خوانند. از طرف ديگر، اگر تاخير قابل توجهي در پاسخ آنها وجود داشته باشد، ممكن است هنوز پيام شما را نبينند.
يكي ديگر از نشانه هايي كه نشان مي دهد شخصي پيام تلگرام شما را خوانده است اين است كه آيا مكالمه را با تاييد پيام شما شروع مي كند يا نه . به عنوان مثال، اگر از آنها بپرسيد كه روزشان چگونه مي گذرد و آنها با «خوب، متشكرم كه پرسيديد» پاسخ دادند، احتمالاً به اين معني است كه سؤال اوليه شما را ديده و خوانده اند.
در نهايت، مي‌توانيد با مشاهده علامت‌هاي دوتايي در كنار آن، متوجه شويد كه آيا كسي پيام تلگرام شما را خوانده است . اگر هر دو علامت آبي هستند ، آن شخص پيام شما را خوانده است . بنابراين دفعه بعد كه تعجب كرديد كه آيا آن شخص آخرين به روز رساني شما را ديده است، به دنبال اين علائم گويا باشيد!پيام تلگرام Read Double Tick
نتيجه
اگر مي خواهيد بدانيد كه شخصي پيام شما را در تلگرام خوانده است، راه هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. اولين مورد با استفاده از ويژگي "seen" است. اين به شما نشان مي دهد كه گيرنده پيام شما را چه زماني باز كرده است.

راه دوم بررسي گزارش تحويل است. اين به شما نشان مي دهد كه آيا پيام شما تحويل داده شده است يا خير و اگر تحويل داده نشده است، چرا تحويل داده نشده است. در هر دو مورد، همچنين مي‌توانيد ببينيد كه چقدر طول كشيد تا طرف مقابل پيام شما را باز كند و بخواند.

اين ابزارها بايد به شما كمك كنند تا بفهميد پيام‌هاي شما ارسال مي‌شوند يا نه و با چه سرعتي خوانده مي‌شوند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۳۵:۳۴ توسط:عليضا موضوع: نظرات (0)

چگونه افراد را در تلگرام پيدا كنيم


چگونه افراد را در تلگرام پيدا كنيم

بسياري از مردم تلگرام را دوست دارند زيرا آن را راحت تر و امن تر مي دانند. علاوه بر اين، شما مي توانيد با مردم در سطح جهاني تعامل داشته باشيد و يافتن دوستان يا افراد تصادفي خود در اينستاگرام ساده است. ممكن است نام كاربري كسي را مي‌دانيد يا مي‌خواهيد ببينيد كسي در نزديكي موقعيت مكاني شما وجود دارد كه بتوانيد او را به عنوان دوست در تلگرام اضافه كنيد. دليل شما براي يافتن افراد در اينستاگرام هرچه كه باشد، ما مراحل آساني براي يافتن افراد در تلگرام داريم.


جواب سريع
اگر به تلگرام اجازه دسترسي به مخاطبين خود را داده ايد، با باز كردن برنامه تلگرام، تمام مخاطبين شما در تلگرام نمايش داده مي شوند. با اين وجود، مي‌توانيد روي نماد جستجو در بالا كليك كنيد و نام تلگرام يا نام كاربري شخصي را كه مي‌خواهيد پيدا كنيد، وارد كنيد. وقتي نتايج جستجو ظاهر شد، روي نمايه او ضربه بزنيد و به آن شخص پيام دهيد. در نهايت، مي‌توانيد از ويژگي اين نزديكي براي يافتن موقعيت كاربران تلگرام در نزديكي موقعيت مكاني خود استفاده كنيد.

ما با درك اينكه چرا ممكن است بخواهيد افراد را در تلگرام پيدا كنيد شروع مي كنيم. پس از آن، راه‌هاي مختلف يافتن افراد در تلگرام را مشاهده مي‌كنيم و از ميان گزينه‌هاي ذكر شده، مي‌توانيد بهترين گزينه را پيدا كنيد.


چرا افراد را در تلگرام پيدا كنيم؟
تلگرام ميليون ها كاربر دارد و براي افرادي كه تازه وارد اين پلتفرم شده اند، ممكن است علاقه مند به تعامل با ديگران باشيد. ممكن است بخواهيد فردي را پيدا كنيد كه در مخاطبين شما نيست، اما نام كاربري تلگرام او را داريد. در اين صورت بايد فرد مورد نظر را در تلگرام جستجو كنيد.

علاوه بر اين، كاربران بيشتري پيوسته به تلگرام مي‌پيوندند و براي افرادي كه به دنبال دريافت فالوورهاي بيشتر در تلگرام هستند ، ممكن است نام تلگرام افراد را پيدا كنيد و بخواهيد با آنها ارتباط برقرار كنيد. همچنين، مي‌توانيد به يك شخص خاص در تلگرام كه در پلتفرم ديگري ديده‌ايد پيام دهيد يا با يك فرد مشهور ارتباط برقرار كنيد. در اين صورت مي توانيد آنها را در تلگرام جستجو كرده و به آنها پيام دهيد.

چگونه افراد را در تلگرام پيدا كنيم
آيا به دنبال شخص خاصي در تلگرام هستيد؟ يا شايد مي خواهيد افراد تصادفي را پيدا كنيد؟ در هر صورت، روش هاي زير به شما كمك كردند.


يافتن افراد در تلگرام با استفاده از نام كاربري يا نام آنها
اگر نام كاربري يا نام شخصي را مي‌شناسيد، مي‌توانيد از آن براي يافتن او در تلگرام استفاده كنيد. هنگامي كه نمايه آنها بالا آمد، مي توانيد با كليك بر روي آن پيام دهيد تا پنجره چت باز شود. مراحل زير را دنبال كنيد.

اپليكيشن تلگرام را روي دسكتاپ يا موبايل خود باز كنيد .تلگرام-اپليكيشن
براي تلفن هاي همراه، روي نماد جستجو در بالا كليك كنيد.نماد جستجو مشاهده موبايل
براي دسكتاپ، روي كادر جستجو در بالا ضربه بزنيد.نوار جستجوي تلگرام

نام كاربري فرد مورد نظر را وارد كنيد .جستجو با استفاده از نام كاربري
اگر نمايه آنها بالا آمد، روي آن كليك كنيد.كاربر ظاهر شد را انتخاب كنيد.
پنجره چت باز مي شود و مي توانيد براي تعامل با آنها به آنها پيام دهيد.گزينه چت باز شد
اين روش زماني بهترين كار مي كند كه نام يا نام كاربري دقيق فرد مورد نظر خود را بدانيد يا زماني كه بتوانيد نمايه او را از نتايج جستجو شناسايي كنيد. در غير اين صورت، ممكن است چندين نتيجه جستجو به دست آوريد و پيدا كردن فرد مورد نظر برايتان سخت باشد.

توجه داشته باشيد
اگر شخص مورد نظر در مخاطبين شما نباشد، نمايه او در زير جستجوي جهاني فهرست مي شود.

يافتن افراد در تلگرام با استفاده از ربات
تلگرام با معرفي ربات تلگرام دوستان، يافتن افراد در تلگرام را ساده كرده است. با اين ربات مي توانيد دوستان جديد تلگرام را به راحتي پيدا كنيد.

 

در اينجا نحوه استفاده از ربات براي يافتن افراد در تلگرام آورده شده است.

براي بازديد از صفحه ربات اينجا را كليك كنيد .
روي گزينه باز كردن ربات در تلگرام ضربه بزنيد.گروه تلگرام


ربات در برنامه تلگرام شما باز مي شود.3
روي دكمه "شروع" ضربه بزنيد تا راه اندازي شود.روي دكمه شروع كليك كنيد


ربات شما را در يافتن دوستان جديد و ارسال پيام به آنها راهنمايي مي كند.
با پيروي از دستورالعمل هاي ربات، موفق خواهيد شد افراد جديدي را در تلگرام پيدا كنيد.

يافتن افراد نزديك در تلگرام
تلگرام ويژگي افراد نزديك را ارائه مي دهد كه به افراد نزديك و كساني كه از تلگرام استفاده مي كنند امكان شناسايي يكديگر را مي دهد. اين ويژگي به شما امكان مي دهد افراد نزديك به موقعيت مكاني خود را پيدا كنيد و مي توانيد براي استفاده از اين ويژگي راهنماي زير را دنبال كنيد.

اپليكيشن تلگرام را روي گوشي خود باز كنيد .آيكون برنامه اندرويد تلگرام
منو را با ضربه زدن روي سه خط در بالا باز كنيد .روي نماد سه نقطه كليك كنيد


روي «مخاطبين» ضربه بزنيد .دكمه تماس
روي دكمه «يافتن افراد نزديك» كليك كنيد .افراد اطراف را پيدا كنيد
سپس روي گزينه Make Myself Visible كليك كنيد .دكمه خود را نمايان كن
از شما خواسته مي شود كه به تلگرام اجازه دسترسي به موقعيت مكاني دستگاه خود را بدهيد. روي "OK" كليك كنيد .
خودشه. تلگرام افراد نزديك شما را ليست مي كند . فاصله آنها را نشان مي دهد و با استفاده از اين روش مي توانيد افرادي را براي تعامل پيدا كنيد.

وقتي مشكوك هستيد كه افرادي از تلگرام نزديك شما استفاده مي‌كنند و مي‌خواهيد بدون ملاقات فيزيكي با آن‌ها تعامل داشته باشيد، استفاده از ويژگي افراد نزديك كار را انجام مي‌دهد.

 

نتيجه
ما راه هاي مختلفي براي يافتن افراد در تلگرام ديده ايم. شما مي توانيد بهترين روش را انتخاب كنيد و از آن براي يافتن افراد در تلگرام استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۲:۵۱ توسط:عليضا موضوع: نظرات (0)