وبلاگ شخصی حاج علیضا وبلاگ شخصی حاج علیضا .

وبلاگ شخصی حاج علیضا

چگونه بفهمیم کسی در چه ساعتی پیام شما را در تلگرام می خواند؟

به شهرت رسیدن تلگرام در فضای پیام رسانی فوری ناشناخته نیست و همه ما آن را می دانیم. همه ما می دانیم که چگونه این برنامه آمد و قلب مردم را تسخیر کرد و مطمئناً موفقیت آنها را به کار انداخته است. اکنون، ما می دانیم که همه ما که وبلاگ را می خوانیم، تلگرام را روی دستگاه های خود نصب کرده ایم، اینطور نیست؟ خب، پس از همه، این برنامه بر قلب ها و ذهن ها حکومت می کند!

بدانید در چه ساعتی کسی پیام شما را در تلگرام خوانده است
با این حال، برخی از مسائل مربوط به کاربران است و ما امروز اینجا هستیم تا به یکی از آنها پاسخ دهیم. برای اینکه بدانید کسی در چه ساعتی پیام شما را در تلگرام خوانده است، باید ادامه مطلب را بخوانید!

محتویات پنهان می شوند
چگونه بفهمیم کسی در چه ساعتی پیام شما را در تلگرام می خواند؟
آخرین وضعیت مشاهده شده آنها را در تلگرام بررسی کنید
چگونه بفهمیم کسی در چه ساعتی پیام شما را در تلگرام می خواند؟
آیا تا به حال به استاد خود در مورد چیزی در برنامه های پیام رسانی فوری پیام می دهید؟ حالا، شما منتظر بمانید تا آنها پیام ها را بخوانند یا شاید از آنها ناراحت شوید زیرا مسائل فوری هستند.

برنامه های مختلفی وجود دارد، و هر یک از آنها تفاوت اندکی در ویژگی ها دارند، حتی اگر هدف یکسانی داشته باشند. می‌دانیم که واتس‌اپ این ویژگی را دارد که در آن زمان دقیق دریافت و خواندن پیام‌ها را می‌دانیم، اما تلگرام چطور؟

کاربران تلگرام این سوال را دارند و ما مطمئن هستیم که شما نیز به پاسخ آن نیاز دارید! بیایید مستقیماً به سر اصل مطلب برویم، درست است؟

ما از شکستن حباب شما متنفریم، اما به هیچ وجه نمی توانید زمان دقیق خواندن پیام شما را در تلگرام پیدا کنید. متأسفانه چنین ویژگی داخلی وجود ندارد که از این عملکرد پشتیبانی کند.

تلگرام به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا شخص پیام ها را دیده است یا خیر، اما این فقط همین است. و اگر از رسیدهای خوانده شده ناراحت هستید، کار زیادی نمی توانید انجام دهید.

در واقع هیچ ویژگی وجود ندارد که از طریق آن بتوان رسید خواندن را در پلتفرم غیرفعال کرد. حال سوال این است که چگونه می توانیم از زمانی که یک نفر پیام های ما را می خواند مطلع شویم! بیایید برخی از راه‌حل‌های موجود برای دور زدن این محدودیت را مورد بحث قرار دهیم.

آخرین وضعیت مشاهده شده آنها را در تلگرام بررسی کنید
می دانید که کاربران تلگرام می توانند ببینند آخرین بار چه زمانی در این پلتفرم فعال بوده اید. آنها همچنین می توانند آخرین وضعیت مشاهده شده شما را در برنامه مشاهده کنند.

خوب، ما این گزینه را داریم که این ویژگی را خاموش کنیم، اما همه آن را غیرفعال نمی کنند. می توانید به آخرین وضعیت مشاهده شده نگاه کنید و تصوری تقریبی از اینکه شخصی در چه زمانی پیام های شما را در پلتفرم خوانده است داشته باشید.

لطفاً بررسی کنید که آیا آخرین حضور و وضعیت آنلاین آنها در برنامه فعال است یا خیر. آیا می دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ شما به سادگی می توانید به چت کاربر هدف بروید و آن را باز کنید.

آخرین وضعیت مشاهده شده در زیر نام نمایشی آنها است. به عنوان مثال، چیزی شبیه به دیروز را در ساعت 6:21 بعد از ظهر یا آخرین بار در 09 اوت در ساعت 12:44 بعد از ظهر خواهید دید . همچنین می توانید آخرین وضعیت مشاهده شده اخیر را در چت های تلگرام آنها مشاهده کنید. این پیام‌ها به شما نشانگر تخمینی زمانی می‌دهند که کسی پیام‌ها را دیده است.

در حالی که در حال انجام آن هستیم، همچنین درباره نحوه تغییر آخرین وضعیت حضور و آنلاین بودن پلتفرم بحث خواهیم کرد. بنابراین، اگر از دیدن آخرین وضعیت مشاهده شده توسط افراد احساس راحتی نمی کنید و خواهان حفظ حریم خصوصی شما هستید، می توانید با تنظیمات خود بازی کنید.

مراحل تغییر وضعیت آخرین بازدید و آنلاین بودن در تلگرام:

مرحله 1: لطفاً از طریق تلفن خود وارد برنامه تلگرام خود شوید .

مرحله 2: آیا منوی سه خطی را در گوشه سمت چپ بالای رابط چت می بینید ؟ لطفا برای ادامه روی آن کلیک کنید.

بدانید در چه ساعتی کسی پیام شما را در تلگرام خوانده است
مرحله 3: در منوی گزینه ها به گزینه Settings بروید و روی آن کلیک کنید.

بدانید در چه ساعتی کسی پیام شما را در تلگرام خوانده است
مرحله 4: به گزینه Privacy and Security در دسته تنظیمات بروید .

بدانید در چه ساعتی کسی پیام شما را در تلگرام خوانده است


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۹:۰۲ توسط:علیضا موضوع: نظرات (0)