وبلاگ شخصي حاج عليضا وبلاگ شخصي حاج عليضا .

وبلاگ شخصي حاج عليضا

چگونه بفهميم كسي در چه ساعتي پيام شما را در تلگرام مي خواند؟

به شهرت رسيدن تلگرام در فضاي پيام رساني فوري ناشناخته نيست و همه ما آن را مي دانيم. همه ما مي دانيم كه چگونه اين برنامه آمد و قلب مردم را تسخير كرد و مطمئناً موفقيت آنها را به كار انداخته است. اكنون، ما مي دانيم كه همه ما كه وبلاگ را مي خوانيم، تلگرام را روي دستگاه هاي خود نصب كرده ايم، اينطور نيست؟ خب، پس از همه، اين برنامه بر قلب ها و ذهن ها حكومت مي كند!

بدانيد در چه ساعتي كسي پيام شما را در تلگرام خوانده است
با اين حال، برخي از مسائل مربوط به كاربران است و ما امروز اينجا هستيم تا به يكي از آنها پاسخ دهيم. براي اينكه بدانيد كسي در چه ساعتي پيام شما را در تلگرام خوانده است، بايد ادامه مطلب را بخوانيد!

محتويات پنهان مي شوند
چگونه بفهميم كسي در چه ساعتي پيام شما را در تلگرام مي خواند؟
آخرين وضعيت مشاهده شده آنها را در تلگرام بررسي كنيد
چگونه بفهميم كسي در چه ساعتي پيام شما را در تلگرام مي خواند؟
آيا تا به حال به استاد خود در مورد چيزي در برنامه هاي پيام رساني فوري پيام مي دهيد؟ حالا، شما منتظر بمانيد تا آنها پيام ها را بخوانند يا شايد از آنها ناراحت شويد زيرا مسائل فوري هستند.

برنامه هاي مختلفي وجود دارد، و هر يك از آنها تفاوت اندكي در ويژگي ها دارند، حتي اگر هدف يكساني داشته باشند. مي‌دانيم كه واتس‌اپ اين ويژگي را دارد كه در آن زمان دقيق دريافت و خواندن پيام‌ها را مي‌دانيم، اما تلگرام چطور؟

كاربران تلگرام اين سوال را دارند و ما مطمئن هستيم كه شما نيز به پاسخ آن نياز داريد! بياييد مستقيماً به سر اصل مطلب برويم، درست است؟

ما از شكستن حباب شما متنفريم، اما به هيچ وجه نمي توانيد زمان دقيق خواندن پيام شما را در تلگرام پيدا كنيد. متأسفانه چنين ويژگي داخلي وجود ندارد كه از اين عملكرد پشتيباني كند.

تلگرام به شما امكان مي دهد بررسي كنيد كه آيا شخص پيام ها را ديده است يا خير، اما اين فقط همين است. و اگر از رسيدهاي خوانده شده ناراحت هستيد، كار زيادي نمي توانيد انجام دهيد.

در واقع هيچ ويژگي وجود ندارد كه از طريق آن بتوان رسيد خواندن را در پلتفرم غيرفعال كرد. حال سوال اين است كه چگونه مي توانيم از زماني كه يك نفر پيام هاي ما را مي خواند مطلع شويم! بياييد برخي از راه‌حل‌هاي موجود براي دور زدن اين محدوديت را مورد بحث قرار دهيم.

آخرين وضعيت مشاهده شده آنها را در تلگرام بررسي كنيد
مي دانيد كه كاربران تلگرام مي توانند ببينند آخرين بار چه زماني در اين پلتفرم فعال بوده ايد. آنها همچنين مي توانند آخرين وضعيت مشاهده شده شما را در برنامه مشاهده كنند.

خوب، ما اين گزينه را داريم كه اين ويژگي را خاموش كنيم، اما همه آن را غيرفعال نمي كنند. مي توانيد به آخرين وضعيت مشاهده شده نگاه كنيد و تصوري تقريبي از اينكه شخصي در چه زماني پيام هاي شما را در پلتفرم خوانده است داشته باشيد.

لطفاً بررسي كنيد كه آيا آخرين حضور و وضعيت آنلاين آنها در برنامه فعال است يا خير. آيا مي دانيد چگونه اين كار را انجام دهيد؟ شما به سادگي مي توانيد به چت كاربر هدف برويد و آن را باز كنيد.

آخرين وضعيت مشاهده شده در زير نام نمايشي آنها است. به عنوان مثال، چيزي شبيه به ديروز را در ساعت 6:21 بعد از ظهر يا آخرين بار در 09 اوت در ساعت 12:44 بعد از ظهر خواهيد ديد . همچنين مي توانيد آخرين وضعيت مشاهده شده اخير را در چت هاي تلگرام آنها مشاهده كنيد. اين پيام‌ها به شما نشانگر تخميني زماني مي‌دهند كه كسي پيام‌ها را ديده است.

در حالي كه در حال انجام آن هستيم، همچنين درباره نحوه تغيير آخرين وضعيت حضور و آنلاين بودن پلتفرم بحث خواهيم كرد. بنابراين، اگر از ديدن آخرين وضعيت مشاهده شده توسط افراد احساس راحتي نمي كنيد و خواهان حفظ حريم خصوصي شما هستيد، مي توانيد با تنظيمات خود بازي كنيد.

مراحل تغيير وضعيت آخرين بازديد و آنلاين بودن در تلگرام:

مرحله 1: لطفاً از طريق تلفن خود وارد برنامه تلگرام خود شويد .

مرحله 2: آيا منوي سه خطي را در گوشه سمت چپ بالاي رابط چت مي بينيد ؟ لطفا براي ادامه روي آن كليك كنيد.

بدانيد در چه ساعتي كسي پيام شما را در تلگرام خوانده است
مرحله 3: در منوي گزينه ها به گزينه Settings برويد و روي آن كليك كنيد.

بدانيد در چه ساعتي كسي پيام شما را در تلگرام خوانده است
مرحله 4: به گزينه Privacy and Security در دسته تنظيمات برويد .

بدانيد در چه ساعتي كسي پيام شما را در تلگرام خوانده است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۹:۰۲ توسط:عليضا موضوع: نظرات (0)

چگونه يك نفر را به گروه تلگرام اضافه كنيم؟


افزودن يك نفر به گروه تلگرام بسيار آسان است. يكي از مهم‌ترين امكاناتي كه تلگرام در اختيار شما قرار مي‌دهد، چت‌هاي گروهي است. از اين گروه‌ها مي‌توان براي ارتباط با هر كسي كه دارد استفاده كرد. با توجه به اين ويژگي گروه هاي تلگرام توسط افراد زيادي استفاده مي شود. يكي ديگر از عوامل مهم اين است كه گروه هاي تلگرام داراي محدوديت 200 هزار نفر در هر گروه هستند.

مي توانيد دوستان و ساير مخاطبين خود را از ليست مخاطبين تلگرام خود به راحتي به گروه تلگرام اضافه كنيد.
شما فقط بايد چند مرحله ساده را دنبال كنيد.
در اين مقاله، اين مراحل را مورد بحث قرار مي‌دهيم كه مي‌تواند به شما در درك فرآيند اضافه كردن شخصي به گروه تلگرام كمك كند.

يك نفر را به گروه تلگرام اضافه كنيد

در 4 مرحله يك نفر را به گروه تلگرام اضافه كنيد
مرحله 1- برنامه تلگرام را باز كنيد: به عنوان اولين قدم بايد اپليكيشن آپديت شده تلگرام را روي تلفن همراه خود باز كنيد. براي انجام اين كار بايد ليست برنامه هاي نصب شده روي دستگاه اندرويدي خود را باز كنيد.

هنگام پيمايش در اين ليست به دنبال نماد تلگرام بگرديد.
اين يك دايره آبي رنگ با يك شكل سفيد رنگ روي زمين خواهد بود كه شبيه يك هواپيماي كاغذي است.
يك بار روي اين نماد ضربه بزنيد تا برنامه باز شود.
تصوير با عنوان افزودن يك نفر به گروه تلگرام مرحله 1
مرحله 2- روي گروه خود ضربه بزنيد: به محض باز كردن برنامه، ليستي از چت ها را مشاهده خواهيد كرد كه در صفحه موبايل شما ظاهر مي شود. اين شامل نام مخاطبيني است كه با آنها چت شخصي داشته ايد يا گروهي كه در آن عضو بوده ايد.

در اين ليست حركت كنيد و گروهي را كه مي خواهيد ديگران را به آن اضافه كنيد پيدا كنيد.
هنگامي كه آن را پيدا كرديد روي آن كليك كنيد.
تصوير با عنوان افزودن يك نفر به گروه تلگرام مرحله 2
مرحله 3- روي نام گروه ضربه بزنيد: پس از باز كردن چت هاي گروهي در برنامه تلگرام ، نام گروه را در بالاي صفحه نمايش خود خواهيد ديد. براي باز كردن جزئيات گروه بايد روي اين نام ضربه بزنيد. روي نام گروه كليك كنيد

تصوير با عنوان افزودن شخص به گروه تلگرام مرحله 3
مرحله 4- روي افزودن اعضا و افزودن آنها ضربه بزنيد: رابط تلگرام پس از اتمام آخرين مرحله شما را به صفحه جديدي هدايت مي كند. در اين صفحه گزينه اي را مشاهده مي كنيد كه به عنوان add Member خوانده مي شود.

شما مي توانيد اين گزينه را با نماد كنار آن كه شبيه يك پرتره انسان همراه با علامت پلاس است شناسايي كنيد.
روي اين گزينه ضربه بزنيد.
اكنون كافي است مخاطبيني را كه مي خواهيد به عنوان عضو به اين گروه اضافه كنيد، از ليست مخاطبين تلگرام خود انتخاب كنيد.
مي توانيد اين كار را با كليك بر روي نام آنها انجام دهيد.
تصوير با عنوان افزودن شخص به گروه تلگرام مرحله 4
هنگامي كه تمام مخاطبي را كه مي خواهيد اضافه كنيد انتخاب كرديد و تمام مراحلي را كه در بالا در مورد آنها صحبت كرديم را تكميل كرديد، با موفقيت افراد را به گروه خود اضافه كرديد.

همچنين مي توانيد اعضا را از گروه خود حذف كنيد.
بدانيد كه افراد در صورت تمايل مي توانند گروهي را كه شما آنها را به آن اضافه كرده ايد ترك كنند.
راه ايده آل براي انجام آن اين است كه افراد را برخلاف ميل آنها اضافه نكنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۱:۴۵ توسط:عليضا موضوع: نظرات (0)